čtvrtek 31. ledna 2013

USA Wishlist

Ahoj!
jak už jsem několikrát zmiňovala, na začátku března mě čeká týdenní výlet do NYC, proto kudy chodím, tudy přemýšlím, co krásného bych si tam koupila :D Mimo oblečení se budu samozřejmě orientovat na kosmetiku, která u nás není k dostání nebo je podstatně levnější.


Rozhodně mi nesmí chybět tolikrát vychvalovaný Aussie (u nás ho můžete sehnat u Plum v e-shopu), stíny Wet´n´Wild na které se pěje taky jenom óda, dále pečující kosmetika na vlasy Macadamia natural oil, slavné Lip butters od Revlonu (taky u Plum), nová řasenka Rocket Volume od Maybelline už je i u nás v drogeriích a já jsem neodolala a už ji mám odma :D Naked2 paletku od Urban Decay není třeba asi nijak předtavovat a pak bych si chtěla přivést taky nějaký nový parfém, tento je konkrétně od Taylor Swift, ale ani Victoria´s secret bych nepohrdla :-)

Dále bych se tam chtěa samozřejmě podívat po nějakých high endových značkách jako MAC, Nars, Benefit, Ilamasqua...
Tak doufám, že se mi poštěstí sehnat, vše co budu chtít :-)

Máte nějaký tip, na co bych se v zámoří měla ještě podívat? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images